Looking for an Echo

Welcome again to Stealing which we bring you weekly on The WTIT Blog. We have gotten really good at just stealing a meme from someone else’s post. (You can play this meme with Judd and click on the official Sunday Stealing meme.) Today we ripped this meme off from a blogger known as Barbara at Stray Thoughts. She is our first two-time victim! She explains that she saw the meme at Susanne’s yesterday AND that Linda at 2nd Cup of Coffee had created The Random Dozen Meme that looked like a lot of fun." It's unusual that we stumbled upon the birth of a meme. Barbara, in comments, wants Linda to get full credit! So we have no need to trace it back further, although you know we wouldn't anyway! Tracing back our theft's thieves might take some time. All meme questions are in bold.

Cheers to all us thieves!

Sunday Stealing: The Random Dozen Meme

1. When you go to Wowmart, what one thing do you get every single time, besides a funky-wheeled squeaking cart full of frustration? Gosh, I must be really weird. I don't go to Walmart unless there is NO other choice. So, there is nothing I get there every time. Since God invented Amazon, I try to stay out of stores.

2. What is something that people are currently “into” that you just don’t get or appreciate? Twitter. If I didn't understand it before, now it's even worse. Every fucking company on the planet now sees Twitter as a marketing bonanza. If I never see the words in a commercial again, "Follow us on Twitter" it would be too soon. I have no problem with people who enjoy it. Just email me. Or call me.

3. What is something that really hoists your sail that other people might feel “ho-hum” about? It's gotta be the French twins. My relationship with them is perfect. It's rather easy to get along with imaginary people. I love it when I get a new reader who will see their picture for the first time and leave the comment, "They don't look French." I've only used 300 different pictures. One time I thought I'd shake up the comments by making them 80. Once they were black. They always look French to me. Oops. I gotta type fast. They're expecting me in twenty minutes. Michelle gets pissed if im a second late. MaBelle is a bit easier. (I mean if she's stoned. Which is always...)

4. Favorite song to sing in the shower or car? Is there a law I gotta sing in the fucking shower? I musta missed that day too. Anybody got the notes? As far as the car goes, my iPod decides what I sing. At the moment it's playing Looking for an Echo by the Persuasions.

5. A really great salad must have this ingredient: Lettuce. Get that funky spinach shit off of my plate.

6. What advice in a nutshell would you give to new bloggers? Don't. Be scared. Go back!

7. What was the alternate name that your parents almost named you? Do you wish they had chosen it instead of the one they gave you? Miller Lite. But then they got into that whole "less filling/great taste" debate and nearly divorced. Bud Weiser was a compromise.

8. What in your life are you waiting for? Godot. What a dumb fucking play that was. I'm really just waiting for the next beautiful woman to enter my life. There always is another. I can't help myself.

9. You get a package in the mail. What is it, and who is it from? It's from Amazon. It's all the shit I didn't buy at Walmart.

10. Today–what song represents you? If the Phone Doesn't Ring, It's Me by Jimmy Buffett. It really does sum it up. You gotta live in the present.

11. What is one thing that blogging has taught you about yourself? Not a fucking thing. It's just a blog. Don't get me wrong, I love writing this blog and reading my friends' blogs. The friendships are the best part. But have I learned about myself? I'm 257 years-old. I knew myself by 87.

12. How are you going to (or how did you) choose the clothes you’re wearing today? I'm a guy. We reach in the general direction of clothes and hope it matches. What do they say about you in general or specifically how you’re feeling today? I'm wearing a fucking Beatles' Rubber Soul tee shirt and jean shorts. In general it says that I'm comfortable. I read in Judd's comments that the woman who wrote this gem is so excited at our stealing it that she's gonna do a new weekly meme. I can't fucking wait. "What did your clothes say about you this week?" She's gonna call the fucking thing "Wednesday Wardrobe". And really, how did the Random Dozen become 13?

That's it for today on the
The WTIT Blog.
Enjoy your Sunday.

Or Monday if you are late to the party.
We will return. Join us.
Same time. Same blog.

32 comments:

Paula said...

Are you kidding me??? The French Twins are not real. Have a great day

Bud Weiser, WTIT said...

Paula-
I'm a bit looney, but I'm not delusional! :) But they are real. They've even won a blog award!

NurseExec said...

I totally agree with you about Twitter!

Bud Weiser, WTIT said...

Nurse E-
I don't need to know what anybody's doing 24/7. Niot even myself!

Allie said...

I loved your answers to 1, 5, 7, 9 & 12! =)

Bud Weiser, WTIT said...

Allie-
Thanks!

2nd Cup of Coffee said...

Found out lots of people don't sing in the shower.

I was an English major and hated Godot.

Why do I feel like someone forced you to do this meme? Yes, I'll be posting another Wednesday, but it will not be called Wardrobe Wednesday. It'll be another random dozen, or if you're really literal, maybe random 13 or 13 1/2.

Anonymous said...

Singing in the shower is mandatory.

Have a great weekend!

Lorielle said...

LOL! All that shit you didn't buy at Wal-Mart. I thought you'd say a box of toys for the French Twins from Adam and Eve. :)

Anonymous said...

No shit on the clothes LOL. Let's hear it for the French Twins. Great answer about what a blog as taught you. Damn, why didn't i think of that. There's a couple of awards for ya on my blog ;) Aloha

The Gal Herself said...

drugstore.com

It's perfect for what you can't buy at Amazon. You will thank me.

Lisa said...

Such a guy you are! Every word says that. :) LOL

I'm lucky if my husband wears shorts out in public that aren't ripped and frayed much less that stuff matches.

Twitter is fun (in small-ish) doses but if it went away, I wouldn't miss it (much).

Thanks for visiting Snarkypants.

Kimber said...

Great stuff as always Bud! I also told newbies to turn back. LOL

shopannies said...

wow I love twitter and Jimmy buffet and now I also have a better understanding of why my son dresses the way he does

Bud Weiser, WTIT said...

Linda-
I loved your meme. I picked it out. I also love to complain...

Bud Weiser, WTIT said...

Lina-
Oh. Now I get it. I'll sing tomorrow. You enjoy too!

Bud Weiser, WTIT said...

Lorielle-
Believe it or not, I wopuldn't cross that line. I think. But I didn't publish a naked person before Google gave me a warning. I figured, WTF?

Bud Weiser, WTIT said...

Thom-
We do think a lot alike as far as meme answers go. Thanks! I'll check it out...

Bud Weiser, WTIT said...

Gal-
I already will. Thanks!

Bud Weiser, WTIT said...

Lisa-
I enjoyed your blog. I am a typical guy, you are correct.

Bud Weiser, WTIT said...

Kimber-
I saw that newbie warning! Great minds, ya know?

Bud Weiser, WTIT said...

Annie-
I'm here to serve! :)

Anonymous said...

I try to avoid Walmart at all costs unless I feel like getting a migraine and seeing a bunch of weirdos (which that place always seems full of).

Bud Weiser, WTIT said...

Mejis-
Anytime I'm looking for a migraine that's where I head! :) LOL

Stef H (Glitterbabe) said...

hey BUD! as always, LMAO! and french is french not matter what skin (or clothes) you're in - or not in in your case!

i hate wal-mart but it's the only thing around in this small town. i have to drive 22 miles to the closest LARGE supermarket! but i really wouldn't have it any other way!

hugs,

Bud Weiser, WTIT said...

Stef-
There's a lot to be said for being out "in the sticks". But shopping isn't one of them, but I'm guessing the extra driving is worth it!

Dawn (Twisted Sister) said...

I'm with you on twitter... can't stand that little blue bird ;)

Bud Weiser, WTIT said...

Dawn-
Seriously. First, we kill the bird... :)

Kwizgiver said...

Great answers, as ever.

Bud Weiser, WTIT said...

Allison-
Thanks. Enjoy your holiday.

Anonymous said...

Great answers as always :) And as for the salad, keep that spinach crap away from me too :P

Bud Weiser, WTIT said...

Carielle-
I do like cooked spinach. But in my salad? Yuk. Thanks!